Close this search box.

Kommende arrangementer

4. stråle: HARMONI GENNEM KONFLIKT – DEN NØDVENDIGE SMERTE, foredrag, kanalisering og meditation ved Den Indre Sol

15. juli – 18:0020:00
Foredraget vil give en dybere forståelse af hvordan gennemgåelsen af smerter og konflikt kan skabe en dybdegående forvandling og en dyb og rummelig kærlighedsevne. Efter foredraget vil vi lave en kanaliseringsmeditation og en Jordhealingsmeditation/tjeneste sammen med 4. stråle mestrene Serapis Bay og Lady Celeste og Ærkeenglen Gabriel. Kom og vær med til at styrke lyset på Jorden og vær med til at lave en lysindstrømning i Teosofisk Forening.
Inden foredraget er der Holistisk Motion – Qi gong, åndedræt og lyd på chakraerne kl. 17-17.45

ER VI ALENE I RUMMET? Online foredrag v/Kirsten Puggaard

23. juli – 19:0021:30
Det er ikke så lang tid siden, at vi rejste ud i verden til lands og til vands for at finde ud af, om vi var ’alene i verden’. Er der så også intelligent liv derude i rummet?” og ”Kommer vi måske selv fra rummet?”

BEMÆRK AT DETTE FOREDRAG ER FLYTTET FRA d. 2. juli TIL d. 23. juli

Lysbroens relation til kreativ udfoldelse af sjælsriget i menneskeriget – Onlineforedrag v/Marcus Myhr

6. august – 19:0021:30
Dette foredrag vil udforske, hvordan antahkarana-broen faciliterer den kreative udfoldelse af sjælsrigets potentiale i menneskeriget. Vi vil diskutere, hvordan broen forbinder os med vores sjælens essens og inspirerer os til at udtrykke vores autentiske kreative gaver. Der vil være fokus på at forstå og styrke broens rolle i at manifestere sjælens kreative energi i vores liv og i verden omkring os.

KABBALAH GRUNDSKOLE #3: SJÆLEN OG MERKABAH’S OMRÅDE I TRÆET, Kursus ved Kim Pedersen

17. august – 10:0018. august – 17:00
Denne gang vil vi undersøge styrkens og godhedens mysterium, når vi tager fat i endnu en magisk triangel i Livets Træ. Hvordan overgiver vi den personlige vilje til den ophøjede? Hvordan skaber vi balance mellem vores gavmilde og vores usentimentale natur? Er det muligt at finde velvære, når man synes at stå alene i et tomrum?

FULDMÅNEMEDITATION I LØVENS TEGN ved DEN INDRE SOL

19. august – 19:0020:30
Fuldmåneceremonien består af: Åndedrætsmeditation, Meditativ cirkeldans, Mantrasang og Jordhealingsmeditation.
Vi åbner os for Fuldmånens Kærlighedsstrøm fra de planeter der påvirker os på både personlighedsplanet og sjælsplanet i den pågældende måned.
Inden meditationen er der Holistisk Motion ved den Indre Sol kl.18-18.45

ØJET FORTÆLLER NØJAGTIGT, HVAD DU FEJLER, foredrag ved Jørgen Nonnegaard

20. august – 19:0021:30
Din iris siger mere end tusind ord. Kroppens forskellige organer og systemer findes nemlig afspejlet i øjets iris.​ Irisanalysen er en gammel og anerkendt diagnoseform og fortæller om de udløsende årsager til sygdommens opståen. Der er svar med det samme.

Besøg vores webshop

I vores trykte program kan du se en samlet oversigt over kommende arrangementer i TFK Forår 2024

Oversigt med beskrivelser
for JUNI

Lyt til tidligere foredrag

Vi optager vores tirsdagsforedrag og gør dem tilgængelige for vores medlemmer som lydfiler.
Har du lyst til at lytte med, så bliv medlem af vores forening og få fri adgang til de mange optagelser.

Hvad er teosofi
E-bøger
Spirituel praksis
Bliv frivillig

Vores samarbejdspartnere

Teosofisk Danmark

På denne YouTube-kanal kan du høre udsendelser fra Radio Jupiter, der er en fælles radiokanal mellem Teosofisk Forening København og Teosofisk Forening Aalborg.

Den Gyldne Cirkel

Den Gyldne Cirkel er et kursus & retreat center for mennesker, der ønsker at styrke kontakten til hjertet og leve mere ud fra sjælens tone.

Teosofisk Forening Ålborg

Foredrag, klarsynsaftner, fuldmåne og nymånemeditationer, universel tjeneste, lysarbejde, studiekredse og samarbejde med andre åndeligt søgende grupper.

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev for at få information om nye kurser og foredrag