Om Teosofisk Forening

Teosofisk Forening København (TFK) tilbyder foredrag og kurser både fysisk og online.
De fysiske arrangementer foregår på Sct. Knuds Vej 27A, 1903 Frederiksberg C.
TFK afholder foredrag hver tirsdag samt dagskurser, weekendkurser, fuldmånemeditationer, studiegrupper og uddannelsesforløb.
Centret åbner ca. en time før hvert arrangement.

Alle er velkomne.
• Prisen er angivet ved hver enkelt aktivitet og inkluderer et let traktement i pausen
• Betaling til fysiske foredrag: Kontant eller MobilePay
• Boghandel og bibliotek åbner 30 min. før foredrag og i pausen
• For ONLINE begivenheder skal man på hjemmesiden vælge aktiviteten og bestille en billet
• Tilmeld dig vores nyhedsbrev på www.teosofiskforening.dk

Teosofisk Forenings historie
Teosofisk Forening blev stiftet den 18. august 1989 og er en fri og uafhængig forening, der gennem esoterisk undervisning, meditationer og studier arbejder for åndelig vækst, rette menneskelige relationer og menneskehedens enhed.
Dette sker gennem foredrag, kurser, uddannelser og studiegrupper samt salg og udlån af esoteriske bøger.
Vi gør meget ud af at følge med i, hvad der “rører” sig i den store verden, og vi bringer også artikler m. m. på hjemmesiden for at understøtte foreningens livssyn.
Hvis den undervisning der gives, finder genklang i de oplyste åndsarbejdere i verden og fremkalder glimt af intuition, lad da læren blive accepteret, men ellers ikke. Hvis disse udsagn kan bekræftes eller anses for sande ifølge loven om overensstemmelse, er det godt og rigtigt. Men skulle det ikke være tilfældet, da bør den studerende ikke acceptere det, der siges.
Den tibetanske mester DK, august 1934