Efterår 2022: Sæsonstart torsdag den 11. august kl. 15.00 – 17.00

Herefter torsdag i lige uger: 11 aug.  25 aug.  8 sep.  22 sep.  6 okt.  20 okt.  3 nov.  17. nov. 1 dec. og 15 dec.

Kom og vær med til at opleve Livets Træ.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med mulighed for at opleve Kabbalah’ens mangfoldigheder. Vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers. Livets Træ rummer så mange erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituel søgende mennesker gennem tiderne.
Livets træ indeholder både planeter, tarotkort, symboler, farver, ærkeengle, nummerologi og kroppen.
Lad os i fællesskab opleve Kabbalah, som omhandler forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ.

Vi starter efteråret op med at kigge på de 32 visdoms- eller udviklingsveje som er menneskets gradvise udvikling henimod fuldkommengørelse.

I denne sæson vil Vi lægge vægt på de 22 stier deres planeter, stjernetegn og Tarot kortene – med kortenes farver og symboler med deres magiske energier på vejen igennem Livets træ.

Dagen begyndes med at meditere i Træets 10 Sephiroth – hvorefter rejsen forsættes med studier af den mystiske tradition afdækket og forklaret igennem rejsen i Livets Træ.

Vi tager udgangspunkt i alle bøger, der omhandler Kabbalah, – tillige med A.E. Waites Rider Tarot og Crowley Tarot ABC. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet tillige med søgning på nettet.

Alle er velkomne!

Information og tilmelding:
Jette Hottenroth Jensen, mobil 29 72 66 94, e-mail: [email protected]

Pris pr. gang: 25/40 kr. for medlemmer/gæster.