Close this search box.

Olsen, Inge – Lad Solen bryde frem

En livets bog til nærmere studie

Enhver, der ønsker af få nye åbninger og indsigter om det daglige liv på Jorden, kan gennem læsning af denne bog åbne for indre værdier og forståelser i sit eget liv og samtidig få indblik i nogle af de større udviklingsperspektiver. Bogen kan betragtes som en håndbog, der kan studeres igen og igen for nye erkendelser og sammenhænge.

Bogens emner belyses ud fra et spirituelt livssyn og er skrevet under inspiration fra højtudviklede lysvæsener, som har evner og indsigter, der rækker ud over menneskenes vanlige verden og tankesæt. Bogen hjælper os bl.a. til at forstå, at ethvert menneske kan åbne for et indre nærvær, og derved opleve at få netop den hjælp, indsigt og styrke, der bedst kan hjælpe os videre i den givne situation.

I bogen gives antydninger om livets udvikling og nogle større perspektiver i den menneskelige udviklingsvej samt den hjælp og bevågenhed, der er i de indre sfærer omkring Jorden. Enhver anden litteratur vil åbne for andre aspekter og kan derved supplere indholdet i denne bog.

Endnu en gang føres læseren dybere ind i livets mysterium gennem Inge Olsens evne til formidling fra højere lyssfærer.

48,00 kr.

145 på lager

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev for at få information om nye kurser og foredrag