TARMENS TRIVSEL – DIN TRIVSEL #2, Online foredrag ved Charlotte Bech

21. marts 2023 - 19:00 - 21:30

90,00kr. – 120,00kr.

Ved denne aften fortsætter vi med at gå i dybden med, hvordan vi får en bedre fordøjelse – og dermed får vores madglæde, livsglæde og livsenergi tilbage. Vi får et overblik over de fem vigtigste aspekter af en god fordøjelse: Tygning, fordøjelsessyrer, fordøjelsesenzymer, fordøjelsesesafter, og vores tarmflora. Vi ser på hvilke specifikke aspekter af vores kost og livsstil, der kan forbedre alle fem aspekter.

Der bliver også fortalt om nye trends for behandlinger:

• Fæcestransplantation, der i nogle tilfælde ser ud til at kunne helbrede visse sygdomme, som eksempelvis autisme, fødevareintolerance, overvægt og fedme
  • I Japan hvor man behandler med bakterier fra jord

Der vil være masser af muligheder for at stille spørgsmål på chatten.

Underviser:

Læge Charlotte Bech har en baggrund som kirurg indenfor mavetarmområdet på GentofteAmtssygehus samt intern medicin på Rigshospitalet. Læge Charlotte Bech arbejder med dokumenterede naturlige metoder som kost, livsstil, motion, yoga, meditation og ayurveda (der anbefales af WHO).

www.charlottebech.dk

Pris pr. online foredrag: 90/120 kr. for medlemmer/gæster.
Tilmelding og betaling: Se billetter nederst under begivenheden.

HVOR FINDER JEG LINKET PÅ MIN BESTILLINGclick her

ID: 230321CBEfonTFK

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

21. marts 2023
Pris: