1. DAG – ONLINE Studiekreds i ESOTERISK ASTROLOGI ved Lene Pape – ID: 210925LPPkonTFK

25. september 2021 - 10:00 - 16:00

450,00kr. – 550,00kr.

1. Dag Online: lørdag den 25. september kl 10.00 – 16.00, incl 1 times frokostpause

Studiekreds i bogen ”Esoterisk Astrologi” af Alice A. Bailey

lørdage i 2021: den 25.09, 30.10 og 11.12
lørdage i 2022: den 15.01, 19.02, 26.03 og 7.05

1. Studiedag
En indledende dag, hvor vi nærmer os esoterisk astrologis væsen. Gennem tekster præsenteres vi for samarbejdsrelationer for jorden, stjernetegnenes og universets medlemmer. Vi ser på, hvordan den nye impuls supplerer og udvikler den gamle form for astrologi.

Du behøver ikke have en astrologisk uddannelse for at deltage. Alle er velkomne.

Der er ingen binding, da man tilmelder sig og betaler pr. gang på hjemmesiden.
Da kursusforløbet i den samme weekend afholdes online om lørdagen og med fysisk fremmøde om søndagen (gratis parkering), har du mulighed for at vælge fra gang til gang.

Pris pr kursusdag: 450/550 kr. for medlem/gæst.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.
Ved bestilling af billet kommer linket til Online kurset  på den mail, som indeholder Ordren!

Ved framelding tilbageholdes 100 kr i administration.

I studiekredsen vil vi tage uddrag fra bogen ”Esoterisk Astrologi” af Alice A. Bailey. Vi vil arbejde hen mod en dybere forståelse af sammenhængene i universet og i os selv, samt hvordan universet påvirker os. Vi vil undersøge hvilke opgaver, vi har som menneskehed og som individ.
Ifølge den evige visdom er rummet et levende væsen. Esoterisk astrologi arbejder med dette væsens liv, kræfter og energier, impulser og rytmer samt cykler og tidsaldrenes forløb. Bevidstheden inspirerer os til at udvikle mere opmærksomhed på det levende liv og øge opmærksomheden og forståelsen af vores forbundethed med hinanden og alt omkring os.
Studieforløbet handler mere om forståelsen af det bagvedliggende univers i astrologien end at tyde de enkelte horoskoper. Vi får en øget forståelse for, hvorfor og hvordan planeter, stjernetegn og stjernebilleder giver os forskellige påvirkninger.
Bogen ”Esoterisk Astrologi” kan også læses af ikke-astrologer, da den giver en god forståelse for vore inkarnationers formål og udviklingsmuligheder på planeten Jorden og planeterne i solsystemet.

Da Lene for snart 20 år siden læste bogen for første gang, fandt hun på trods af intet kendskab til astrologien en forståelse for vore inkarnationer på Jorden og i solsystemet. Hun læste bogen som en fantastisk roman om sjælens inkarnation på Jorden. Lene sad tilbage med en mulig forklaringsmodel for noget af meningen med livet og en følelse af at være en lille bitte del af noget meget større og betydningsfuldt.
Hvis der er noget, der hedder ”Astrosofia” er det den tilgang arbejdet i studiekredsen vil have.

Lene Pape er mangeårig studerende af den gamle visdomslære. Bogen ”Esoterisk Astrologi” af Alice A. Bailey har været og er stadig en af de mest betydningsfulde bøger for Lene på hendes rejse ind i forståelsen af det sammenhængende univers. Gennem sit arbejde som fysioterapeut har Lene altid haft interesse for den fysiske krops reaktioner, psykens kræfter og de skjulte kræfters virke i krop og sjæl.

25. september 2021
450,00kr. – 550,00kr.