VANDETS VISDOM – KENDER VI KUN EN DRÅBE AF SANDHEDEN? Foredrag ved Peter Lund Frandsen

31. oktober 2023 - 19:00 - 21:30

90,00kr. – 120,00kr.

Vandmanden

Tag med Peter Lund Frandsen ud på de vilde vover og hør om vandets fantastiske egenskaber. Peter præsenterer den kontroversielle frontlinie forskning på en måde så alle kan være med. Hvad betyder det for dig? For menneskeheden? For vores verdenssyn?

Vand kender vi alle sammen, det er noget af det mest almindelige… Men kigger man efter, viser det sig at vand er meget vildere end man skulle tro, og langt fra forstået til bunds.
Hvorfor er vand så nødvendigt for liv? Hænger vand og bevidsthed sammen?
Temaer:

• Ny og gammel viden om vand.
  • Hvor er vandet i dig? Hvordan opfører det sig?
  • Kymatik, frekvenser der former vand
  • Elektricitet og magnetisme i væv og vand
  • Er der subtile energier i vand?
  • “Taler” vand med andet vand?
  • Filosofiske og spirituelle aspekter
  • Vand som en grænseflade til kvantealtet

Alt dette hænger uløseligt sammen med filosofi, fysikken om hvordan materie opstår og formes, klangmønstre og kohærens, kosmologi, teknologier, sundhed, åndsvidenskab, energimedicin…

Peter Lund Frandsens baggrund: 5 års lægevidenskab i Kbh, et års studium af fysik og filosofi i USA, gennem 40 år fulgt udviklingen indenfor energimedicin.
Komplementær behandler med speciale i bioholografiske metoder som nerverefleksologi og zoneterapi, international foredragsholder og underviser. Medstifter og daglig leder på Touchpoint og Institut for Integreret Behandling i København.
www.touchpoint.dk

Pris: 90/120 kr. for medlemmer/gæster
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

Der er også mulighed for at deltage ONLINE, bestil billet inden foredraget!

ID: 231031PFRffnTFK

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

31. oktober 2023
Pris: