Close this search box.

STARGATE MEDITATION, foredrag ved Grete Elfrida Tranberg

27. august - 19:00 - 21:30

Kom og oplev Stargatens kraftfulde, transformerende energier.
Denne aften vil der være kanaliserede meditationer, hvor højere energetiske bevidstheder vil komme tilstede, og støtte og heale med den enkelte i gruppen.

Stargaten er en kanaliseret geometriske form, der indeholder flere lag af hellig geometri.
Igennem Stargatens energetisk felt, vil du blive guidet ind i 12. dimension, hvor du åbnes for kontakt til din dybeste essens. Kærlige energetiske lysvæsener vil komme tilstede og ”arbejde med den enkelte i gruppen” igennem energistrukturen, og det der kanaliseres.
Når du sidder i energifeltet vil du opleve at få større opmærksomhed, vågenhed og en voksende åndelig tilstedeværelse.
Denne aften vil der være flere kanaliserede meditationer, hvor det er gruppens sammensætning, der danner grundlag for hvilke emner, der kanaliseres over. I løbet af aftenen vil der også være flere, der får mulighed for en kort personlige besked.

Grete Elfrida Tranberg har igennem mange år arbejdet som spirituelt medie og kanaliserer mange forskellige engle og mestre. Hun arbejder med Stargate energien som en integreret del af kanaliseringer, workshops og meditationsaftener. Hun er endvidere forfatter til bogen “De 12 chakraer” og tilbyder længerevarende udviklingsforløb til åbning og balancering af de 12 chakraer.

Pris: 90/120 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

#meditation

ID: 240827GTRffnTFK

27. august

Frederiksberg C, København,1903Danmark