DET 13. UNIVERS, workshop ved Marina Munk

24. februar - 10:00 - 17:00

950,00kr. – 1.150,00kr.

Marina Munk vil igen opdatere os om de nye kollektive energier i universet. De energier der påvirker os lige nu. Det sker i samarbejde med ærkeengle og opstegne mestre.
Marina har samarbejdet med disse væsener gennem hele sit liv, og hun kanaliserer dem lige så naturligt, som hun taler om jordnære forhold i hverdagslivet.

Det sker i samarbejde med ærkeengle og opstegne mestre, som hjælper Jorden i denne tid, hvor vi nu afslutter en 24.000-årig cyklus og begynder på en ny i det 13. univers.
Universet kommer direkte ind til os gennem Marina. Kodeordet er kærlighed til alt skabt. Det er kærligheden, som leder os gennem dimensionsportene til ekspanderende bevidsthed. De kanaliserede visioner formidler informationer om den nye tid på vejen til enhed og positive totale forandringer her på Jorden.
Gennem kraftfulde energitransformerende meditationer, ledet af Marinas åndelige kontakter, finder hver enkelt deltager sin egen vej og samler sine egne erfaringer under workshoppen. Vi har alle hver vores egen måde at arbejde på og vores forskellige opgaver her på Jorden, men fælles for alle er energiopkoblingen og samarbejdet med de højere væsener. Det bliver de store perspektivers dag.

Pris for workshoppen: 950/1150 kr. for medlemmer/gæster.
I prisen indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og betaling: Billetsystemet der er angivet på hjemmesiden bruges.
Ved framelding tilbageholdes 100 kr. til administration.
Bemærk: Din plads er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Marina Munk er clairvoyant og en internationalt kendt lysarbejder, som har til opgave at vække menneskers højere bevidsthedskanaler. Hun arbejder samtidig praktisk med udgangspunkt i hverdagslivets behov – herunder hendes årelange engagement i WRO (World Rainforest Organization) for Amazonas indianere. Marina afholder desuden intergalaktiske møder og arrangerer rejser med åndeligt indhold. Danske Marina bor vest for Uppsala.

#energi #univers

ID:240224MMUkfyTFK

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

24. februar
Pris: