ÅND OG HÅND. ÅNDELIG GUIDNING GENNEM HÆNDERNE, foredrag ved Dodo Lindemann

23. april - 19:00 - 21:30

90,00kr. – 120,00kr.

Denne aften kan du lære om, hvordan hænderne, deres tegn og linjer kan guide dig til en mere bevidst åndelig praksis.
Når vi kan læse de tegn, vi ser i hænderne, får vi en viden om os selv og vores færden i livet.

Jeg har i 2022 udarbejdet et nyt system, hvor læsning og tolkning af hændernes skader, sår og skrammer kan give os et praj om, hvad det er vi går og tumler med i vores hverdag.
Jeg vil denne aften især koncentrere mig om de tegn, vi får på og fra hænderne, hvad enten det er sår og skrammer eller tegn, der på anden måde viser sig i hænderne.
Jeg ser, at vores livsopgaver, så at sige, ligger i hænderne. Noget er vi født til, noget andet udvikler
vi gennem tilværelsen og andet kommer som et gennembrud, som et lyn fra en klar himmel og viser
os en ny vej. Dette ligger som tegn i vores hænder. Tegn på nye veje og resurser til at nå derhen kan
også ses som antydninger i blindtegninger. Det vil sige en tegning af hånden.
Der vil være demonstration blandt deltagerne i form af blindtegningstydning.
Du vil få en god fornemmelse for, hvad læsning i hænderne drejer sig om. Du kan tage det med dig
bruge det i den hverdag.

Dodo Lindemann har arbejdet med håndlæsning siden 1989. I 2018 udkom hendes første bog
”Hændernes univers ” udgivet af forlaget Lemuel Books. I 2023 udkom bogen ” Blindtegning, sår
og skrammer” på samme forlag.

Pris: 90/120 kr. for medlemmer/gæster
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.
Der er også mulighed for at deltage ONLINE, bestil billet inden foredraget!

#håndlæsning

ID: 240423DLLffnTFK