DROP-IN: SJÆLENS LYS ved PATRICK JOHANSEN

3. maj - 16:30 - 18:00

Patrick Johansen vil denne aften give os inspiration til, lære os om sjælens natur, egenskaber og ophav. Vi kommer også ind på kausallegemet og antahkaranaen samt vejen vi går på – kaldet Dharma.

“Når lyset bryder frem” – og menneskeheden bliver mere sjæleintegreret personer, opstår der en bevidst forbindelse fra sindet til helheden: Den ene Sjæl”. som danner grundlaget for den fremadrettede evolution og jordens sjælelige fremgang. Dette sker dog ikke uden påvirkning af vores legemer, sanser, chakra og relationer til hinanden. Sjælens udfoldelse af lotusblomsten, energiløft at chakra og åbning af det tredje øje ved dets sammensmeltning med det indre øje er konkrete eksempler på dette og evolutions fremgang.

Sjælen er indbefattet af begrebet dualisme, men også dets ophør. Sjælen er med skaberen på vejen, som kender til planen og dens udførelse i sammenhæng med sjælsgruppen.

Bare mød op, DET ER GRATIS og alle er velkomne.

Patrick har taget en ingeniøruddannelse i Design & Innovation og har i en årrække arbejdet frivilligt for Teosofisk Forening København. Han er clairvoyant, healer og velbevandret i det teosofiske materiale. Han har beskæftiget sig med livets dybere spørgsmål som filosofi, psykologi og moderne fysik.

TFK inviterer en gang om måneden til GRATIS workshop. Alle er velkomne.
Møderne har forskelligt tema og vil være den første fredag i måneden med mindre det er en helligdag, så foregår det den efterfølgende fredag.
Drop In er uhøjtidelige arrangementer, der ikke kræver forhåndsviden eller kendskab til emnet, blot interesse i at få ny viden og møde andre mennesker.

#sjælen

ID: 240503PJOdrpTFK