ESOTERISK HEALING, Workshop ved Tonny Lang

Søndag den 29. maj 2022 kl. 10:00 – 16:00, inkl. 1 times pause

Intensiv workshop med Esoterisk healing, hvor der arbejdes med forskellige basisteknikker, som  aurahealing og  healingstriangler. En gennemgang om sygdomsforståelse og livs- og dødsvidenskab.

Dagen handler om, hvordan den esoteriske- og åndelige healing vil udfolde sig i den nye tidsalder. Planen for de esoteriske healingsgrupper og deres åndelige arbejde i vandbærerens tidsalder, som Hierarkiet ønsker, at de skal komme til at fungere i fremtiden, fremlægges.
Som gruppe kommer vi til at arbejde med forskellige basisteknikker og krafttriangler. Vi arbejder med healing i auraen og det æteriske legeme, samt synliggør de krav og forventninger, der anbefales til healeren.
Der vil også blive givet en forståelse for sygdomsårsager og deres udvikling, samt forskellige effektive metoder til at kunne lindre og heale disse. På workshoppen kommer vi også ind på livs- og dødsvidenskab og får forståelse for forskellige redskaber, som vi kan gøre brug af i forhold til at hjælpe med healing og lindring til døende og deres pårørende.

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoteriske lære siden 1987. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Han er forfatter til flere bøger om healing og sundhed og har arbejdet med holistisk behandling.

Pris for hele workshoppen 450/550 kr. for medlemmer/gæster.

I prisen indgår kaffe, the og lidt sødt. Frokosten sørger man selv for.

Bemærk vedr. betaling: Beløbet betales ved indgangen.

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev for at få information om nye kurser og foredrag