Close this search box.

22. marts 2022 - 19:00 - 21:30

Maia trey lilli

Tirsdag den 22. marts 2022 kl. 19.00 – 21.30, inkl. 20 min. pause

Denne aften kan man lade sig bade i klange fra den unikke 432 Hz kvarts krystal lyre (quarzophone tm) samt nyerhvervelsen Solfeggiaen stemt i de særlige solfeggio-frekvenser. Maia Trayhorn fortæller om instrumenterne, kanaliserer hjertesang og afslutter med en fælles lydmeditation.

Maia Trayhorn vil fortælle om instrumenterne og om de forskellige stemninger.
Krystallyren (quarzophone tm) er et ret nyt og helt unikt instrument med de fineste, sarte og højtvibrerende klange.  Den allerførste lyre kom i handelen i 2012.  Den består af 99% ren bjergkrystal udvundet fra producentens egen krystalmine hos Mine Cristal i Canada.
Krystallyren er stemt i den specielle stemning på 432 Hz, ”den hellige tone”, som gør instrumentet så enestående til healing og meditation.

Solfeggiaen er en verdensnyhed stemt i de særlige solfeggio-frekvenser.  Disse frekvenser, som har været brugt tidligere, har i århundreder været gemt bort og glemt, men er nu i dag kommet frem i lyset igen. De tillægges mirakuløse og dybt transformerende egenskaber.
Maia Trayhorn vil fortælle om sin vej fra klassisk operasanger til lyssanger, og hvad hun forstår ved begrebet ”lyssanger”.

Herefter kan man bare læne sig tilbage og nyde en healing og velsignelse, hvor der også indgår klange fra andre krystalinstrumenter samt kanaliseret sang og lyssprog. Der afsluttes med et par enkle stemmeøvelser og en fælles lydmeditation for de fremmødte tilhørere.

Maia Trayhorn er operasanger, healer, psykospirituel krops-, stemme- og åndedrætsterapeut samt lyssanger (syngende lysformidler). Hun har opstartet LyssangerAkademiet med det formål at udbrede ”den hellige tone” gennem koncerter, healing, ceremonier, velsignelser, kurser, terapier og undervisning.

Pris: 80/120 kr. for medlemmer/gæster.

Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

ID: 220322MTRffnTFK

22. marts 2022

Frederiksberg C, København,1903Danmark

Tilmeld nyhedsbrev