Kommende arrangementer

BROENS RELATION TIL ILD – Online foredrag v/Patrick Johansen

2. april – 19:0021:30
Dette foredrag er #4 om lysbroen. Foredraget vil udforske den symbolske betydning af ild i forbindelse med antahkarana-broen. Vi vil diskutere ildens trans formative kraft og dens rolle i at rense og forstærke broen. Bestil billet til dette online foredrag (90/120 kr.)

DROP-IN: MYTEFORTÆLLINGER ved KATJA MØRKEBERG

5. april – 16:3018:00
Kom og oplev en magisk eftermiddag, hvor Katja fortæller historier fra mytefortællingernes land inspireret af fortællinger fra Clarissa Pinkola Estes bog “Kvinder, der løber med ulve”. Bare mød op, DET ER GRATIS og alle er velkomne.

CAFÉ – ÅBENT HUS

6. april – 14:0016:00
Du er velkommen til at besøge os i Teosofisk Forening København. Vi har en bred tilgang til det esoteriske og vil gerne fortælle om, hvordan vi arbejder med teosofien. Vi arbejder også med astrologi, kabbalah, tarot m.m. Kom og få en smagsprøve. Vi sidder i vores fantastiske bibliotek.

SATSANG by Lisa Schumacher

7. april – 19:3021:00
Satsang offers the possibility to discover the timeless peace that is alive in the core of your being.
A meeting with Lisa is an encounter in openness and silence, where you are invited just as you are and where you will find clear and loving support for your awakening.

BROBYGNING VEDR. MYSTIK OG SJÆL FRA OLDTID TIL NUTID – foredrag v/Aksel Haaning

9. april – 19:0021:30
Den mystiske erfarings betydning i filosofi og videnskab har i århundreder stået i skyggen i forhold til den empiriske fortælling om naturen og menneskets placering i den. Filosofferne søgte i antikken og middelalderen visdom og ikkke blot rationel logik. Aksel Haaning trækker linjen op til i dag. Det er også muligt at deltage Online – BESTIL BILLET

KUNSTIG INTELLIGENS – ELLER BARE INTELLIGENS? – foredrag v/Kasper Westeraa

16. april – 19:0021:30
Kunstig intelligens er et begreb, vi har hørt nævnt mange gange i de senere år. Men hvad er det , og er den kunstig, blot fordi den befinder sig inde i en computer? Denne aften vil Kasper Westeraa kort belyse AI og samtidigt gå bagom og se på, hvad Alice Bailey og Martinus har at sige om emnet. Betal ved indgangen.

Besøg vores webshop

I vores trykte program kan du se en samlet oversigt over kommende arrangementer i TFK Forår 2024

Oversigt med beskrivelser
for APRIL

Lyt til tidligere foredrag

Vi optager vores tirsdagsforedrag og gør dem tilgængelige for vores medlemmer som lydfiler.
Har du lyst til at lytte med, så bliv medlem af vores forening og få fri adgang til de mange optagelser.

Hvad er teosofi
E-bøger
Spirituel praksis
Bliv frivillig

Vores samarbejdspartnere

Teosofisk Danmark

På denne YouTube-kanal kan du høre udsendelser fra Radio Jupiter, der er en fælles radiokanal mellem Teosofisk Forening København og Teosofisk Forening Aalborg.

Den Gyldne Cirkel

Den Gyldne Cirkel er et kursus & retreat center for mennesker, der ønsker at styrke kontakten til hjertet og leve mere ud fra sjælens tone.

Teosofisk Forening Ålborg

Foredrag, klarsynsaftner, fuldmåne og nymånemeditationer, universel tjeneste, lysarbejde, studiekredse og samarbejde med andre åndeligt søgende grupper.